номер узмобайл оператор билан богланиш
UMS’нинг барча USSD-кодларини билиб олинг! (Тўлиқ рўйхат)
Уяли алоқа операторларининг мижозлари уларнинг айрим хизматларидан фойдаланиш, бирор тарифга ўтиш ёки тегишли маълумотларни олиш учун USSD-сўров усулини қўллашади. Аммо абонентларнинг аксарияти USSD-кодларнинг икки-учтасинигина билади, холос.
Шуни инобатга олиб, Universal Mobile Systems (UMS) алоқа оператори ўз мижозлари учун USSD-кодларнинг тўлиқ рўйхатини эълон қилди. Келинг, уларни тегишли бўлимлар бўйича кўриб чиқамиз.
Умумийлари:
*100# – балансни текшириш ва тариф режаси бўйича лимитларни билиш;
*102# – барча турдаги Интернет-тўпламлар қолдиғини текшириш;
*102*0# – бонусли Интернет-тўпламларни текшириш;
*103# – дақиқалар тўпламларини текшириш;
*103*0# – бонусли дақиқалар тўпламларини текшириш;
*104# – SMS-тўпламларни текшириш;
*104*0# – бонусли SMS-тўпламларни текшириш;
*111# – хизматларни ёқиш ва ўчириш учун мобил портал.
Фойдалилари:
*111*0*1# – хизмат кўрсатиш тили сифатида ўзбек тилини танлаш;
*111*0*2# – хизмат кўрсатиш тили сифатида рус тилини танлаш;
*140# – ёқилган хизматларни билиш;
*150# – ўз рақамини билиш;
*151# – абонент номига қайси рақамлар олинганини билиш;
*111*025# – мазкур ойдаги ҳаражатларни билиш.
*111*013# – «Сизга қўнғироқ қилишди» хизмати ҳолатини билиш;
*111*0131# – «Сизга қўнғироқ қилишди» хизматини ёқиш;
*111*0130# – «Сизга қўнғироқ қилишди» хизматини ўчириш.
*110*9989ХХХХХХХX# – Ўзбекистон уяли алоқа операторлари абонентларига «Менга қўнғироқ қилинг» илтимосини юбориш (Х ўрнида Ўзбекистон Республикаси ҳудудидаги абонент рақамини кўрсатиш керак).
*111*0101# – ўз рақамини яшириш (аниқланмайдиган қилиш);
*111*0100# – ўз рақамини очиш (аниқланадиган қилиш);
#9989ХХХХХХХХ – яширин рақам қилиб қўнғироқ қилиш (Х ўрнида Ўзбекистон Республикаси ҳудудидаги абонент рақамини кўрсатиш мумкин).
Интернет:
*111*011# – «Мобил Интернет» хизмати ҳолатини текшириш (хизмат аввалдан ёқилган бўлади);
*111*0010# – «Мобил Интернет» хизматини ўчириш;
*111*0001# – «Мобил Интернет» хизматини ёқиш (агар аввал ўчирилган бўлса);
*111*021# – автоматик Интернет созламаларини олиш.
*222# – 4G LTE хизмати ҳолатини билиш ва бошқариш.
Интернет хизматларини ёқиш кодлари:
*102*X# – ойлик Интернет-тўпламларни улаш (Х ўрнига керакли МБ ҳажмини кўрсатиш лозим: 300, 500, 1000, 2000, 3000, 5000, 10000, 20000, 30000, 50000);
*105*X# – ҳафталик Интернет-тўпламларни улаш (Х ўрнига керакли МБ ҳажмини кўрсатиш лозим: 100, 200, 300);
*102*X# – кунлик Интернет-тўпламларни улаш (Х ўрнига керакли МБ ҳажмини кўрсатиш лозим: 50, 100);
*102*1*X# – катта ҳажмдаги кунлик Интернет-тўпламлар (Х ўрнига керакли МБ ҳажмини кўрсатиш лозим: 500, 1000, 2000, 3000, 5000, 10000);
*202*X# – ҳар ой автоматик тарзда белгиланиб борадиган OnNet тўпламларини ёқиш (Х ўрнига керакли МБ ҳажмини кўрсатиш лозим: 300, 500, 1000, 2000, 3000, 5000, 10000);
*203*X# – тунги ойлик Интернет-тўпламларни ёқиш (Х ўрнига керакли МБ ҳажмини кўрсатиш лозим: 1000, 2000, 3000, 5000, 10000, 20000, 50000);
*200*1*1# – 1 тунга UNLIM Интернет;
*200*7*1# – 7 тунга UNLIM Интернет;
*200*30*1# – 30 тунга UNLIM Интернет;
*200*X# – тунги UNLIM Интернет ҳолатини текшириш (Х ўрнига неча тун эканлигини кўрсатиш лозим: 1, 7 ёки 30);
*200*0# – тунги UNLIM Интернетни ўчириш (Ечиб олинган маблағлар қайтариб берилмайди!)
Дақиқалар:
*103*X# – Ўзбекистон бўйича қўнғироқлар учун ойлик дақиқалар тўплами (Х ўрнига керакли дақиқалар ҳажмини кўрсатиш лозим: 120, 180, 300);
*166# – тармоқ ичида VIP суҳбат учун «Супер 0» хизматини ёқиш.
SMS—хабарлар:
*104*X# – ойлик SMS-тўпламлар (Х ўрнига керакли SMS-хабарлар ҳажмини кўрсатиш лозим: 100, 300);
*204*50# – Фарғона водийси учун автоматик тарзда узаядиган OnNet SMS-тўпламини ёқиш.
Айрим тариф режалари:
Таъкидлаб ўтиш керакки, UMS алоқа оператори ушбу кодлар орқали фойдаланиладиган хизматларнинг пулли ёки бепул эканини бу рўйхатида маълум қилмаган.
Как связаться с оператором Билайн в Узбекистане
Дата: 5 декабря 2015 | Обновлено: 30 июня 2019 | Автор: Moblie-man
Мы продолжаем наш разговор, касающийся тематики решения вопросов, возникающих у абонентов оператора Beeline, с помощью специалистов контактных центров. И сегодня у нас на рассмотрение запланированы вопросы, касающиеся клиентов данной сотовой компании в Узбекистане.
Не секрет, что Билайн успешно функционирует и в Узбекистане, но абоненты любых операторов и в любых странах неизменно нуждаются в помощи специалистов, способных информационно поспособствовать в случае возникновения проблем и вопросов. Итак, приступим.
Способы получения технической поддержки
Для начала, как и ранее, рассмотрим возможные способы получения помощи от сотрудников компании в Узбекистане. Здесь они выглядят следующим образом:
Подробный обзор тарифов Билайн в Узбекистане читайте здесь >>>
По какому номеру связаться с оператором Билайн в Узбекистане
Рассмотрим более подробно возможные способы связи со специалистами контактных центров путем телефонных звонков. Для этого существуют такие номера:
К слову, абоненты проводного интернета от Beeline в Узбекистане также имеют возможность связаться с операторами соответствующего колл-центра. С этой целью используются следующие номера:
Абоненты, использующие интернет услуги с помощью USB-модемов также имеют возможность получения консультации, но их компания Билайн направляет на те же номера, которые мы указывали самыми первыми.
Если вас интересует поддержка пользователей карт «Межгород + Интернет», то номера живых операторов здесь такие:
Безусловно, звонки на любой из перечисленных выше номеров, предоставляются совершенно бесплатно.
Полезная информация на сайте
Если вы считаете, что ваш вопрос относится к числу часто задаваемых, можно обойтись без обращения непосредственно к специалистам. На сайте beeline.uz присутствует раздел «Помощь и обслуживание». В нем вы можете открыть одну из следующих вкладок для прочтения всей необходимой информации, которая, возможно, вмещает ответы на ваши вопросы:
Заказ обратной связи
При возникновении проблем с дозвоном в call-центр, вы всегда можете заказать обратную связь на сайте компании:
Уже в ближайшее время оператор свяжется с вами для решения вашего вопроса.
Онлайн-консультант
Если для вас не является принципиальным очное общение с оператором call-центра по телефону, вы всегда можете воспользоваться услугами онлайн-консультанта. Для этого не уходите со страницы обратной связи, и обратите внимание на изображение-ссылку, расположенное в верхнем правом углу страницы.
Нажмите на изображение, после чего введите всю необходимую информацию и начните общение со специалистом саппорта компании в текстовом режиме.
Вот и все возможные варианты для связи с операторами компании Билайн в Узбекистане.