номер узмобайл оператор билан богланиш

UMS’нинг барча USSD-кодларини билиб олинг! (Тўлиқ рўйхат)

номер узмобайл оператор билан богланиш. Смотреть фото номер узмобайл оператор билан богланиш. Смотреть картинку номер узмобайл оператор билан богланиш. Картинка про номер узмобайл оператор билан богланиш. Фото номер узмобайл оператор билан богланиш

Уяли алоқа операторларининг мижозлари уларнинг айрим хизматларидан фойдаланиш, бирор тарифга ўтиш ёки тегишли маълумотларни олиш учун USSD-сўров усулини қўллашади. Аммо абонентларнинг аксарияти USSD-кодларнинг икки-учтасинигина билади, холос.

Шуни инобатга олиб, Universal Mobile Systems (UMS) алоқа оператори ўз мижозлари учун USSD-кодларнинг тўлиқ рўйхатини эълон қилди. Келинг, уларни тегишли бўлимлар бўйича кўриб чиқамиз.

Умумийлари:

*100# – балансни текшириш ва тариф режаси бўйича лимитларни билиш;

*102# – барча турдаги Интернет-тўпламлар қолдиғини текшириш;

*102*0# – бонусли Интернет-тўпламларни текшириш;

*103# – дақиқалар тўпламларини текшириш;

*103*0# – бонусли дақиқалар тўпламларини текшириш;

*104# – SMS-тўпламларни текшириш;

*104*0# – бонусли SMS-тўпламларни текшириш;

*111# – хизматларни ёқиш ва ўчириш учун мобил портал.

Фойдалилари:

*111*0*1# – хизмат кўрсатиш тили сифатида ўзбек тилини танлаш;

*111*0*2# – хизмат кўрсатиш тили сифатида рус тилини танлаш;

*140# – ёқилган хизматларни билиш;

*150# – ўз рақамини билиш;

*151# – абонент номига қайси рақамлар олинганини билиш;

*111*025# – мазкур ойдаги ҳаражатларни билиш.

*111*013# – «Сизга қўнғироқ қилишди» хизмати ҳолатини билиш;

*111*0131# – «Сизга қўнғироқ қилишди» хизматини ёқиш;

*111*0130# – «Сизга қўнғироқ қилишди» хизматини ўчириш.

*110*9989ХХХХХХХX# – Ўзбекистон уяли алоқа операторлари абонентларига «Менга қўнғироқ қилинг» илтимосини юбориш (Х ўрнида Ўзбекистон Республикаси ҳудудидаги абонент рақамини кўрсатиш керак).

*111*0101# – ўз рақамини яшириш (аниқланмайдиган қилиш);

*111*0100# – ўз рақамини очиш (аниқланадиган қилиш);

#9989ХХХХХХХХ – яширин рақам қилиб қўнғироқ қилиш (Х ўрнида Ўзбекистон Республикаси ҳудудидаги абонент рақамини кўрсатиш мумкин).

Интернет:

*111*011# – «Мобил Интернет» хизмати ҳолатини текшириш (хизмат аввалдан ёқилган бўлади);

*111*0010# – «Мобил Интернет» хизматини ўчириш;

*111*0001# – «Мобил Интернет» хизматини ёқиш (агар аввал ўчирилган бўлса);

*111*021# – автоматик Интернет созламаларини олиш.

*222# – 4G LTE хизмати ҳолатини билиш ва бошқариш.

Интернет хизматларини ёқиш кодлари:

*102*X# – ойлик Интернет-тўпламларни улаш (Х ўрнига керакли МБ ҳажмини кўрсатиш лозим: 300, 500, 1000, 2000, 3000, 5000, 10000, 20000, 30000, 50000);

*105*X# – ҳафталик Интернет-тўпламларни улаш (Х ўрнига керакли МБ ҳажмини кўрсатиш лозим: 100, 200, 300);

*102*X# – кунлик Интернет-тўпламларни улаш (Х ўрнига керакли МБ ҳажмини кўрсатиш лозим: 50, 100);

*102*1*X# – катта ҳажмдаги кунлик Интернет-тўпламлар (Х ўрнига керакли МБ ҳажмини кўрсатиш лозим: 500, 1000, 2000, 3000, 5000, 10000);

*202*X# – ҳар ой автоматик тарзда белгиланиб борадиган OnNet тўпламларини ёқиш (Х ўрнига керакли МБ ҳажмини кўрсатиш лозим: 300, 500, 1000, 2000, 3000, 5000, 10000);

*203*X# – тунги ойлик Интернет-тўпламларни ёқиш (Х ўрнига керакли МБ ҳажмини кўрсатиш лозим: 1000, 2000, 3000, 5000, 10000, 20000, 50000);

*200*1*1# – 1 тунга UNLIM Интернет;

*200*7*1# – 7 тунга UNLIM Интернет;

*200*30*1# – 30 тунга UNLIM Интернет;

*200*X# – тунги UNLIM Интернет ҳолатини текшириш (Х ўрнига неча тун эканлигини кўрсатиш лозим: 1, 7 ёки 30);

*200*0# – тунги UNLIM Интернетни ўчириш (Ечиб олинган маблағлар қайтариб берилмайди!)

Дақиқалар:

*103*X# – Ўзбекистон бўйича қўнғироқлар учун ойлик дақиқалар тўплами (Х ўрнига керакли дақиқалар ҳажмини кўрсатиш лозим: 120, 180, 300);

*166# – тармоқ ичида VIP суҳбат учун «Супер 0» хизматини ёқиш.

SMSхабарлар:

*104*X# – ойлик SMS-тўпламлар (Х ўрнига керакли SMS-хабарлар ҳажмини кўрсатиш лозим: 100, 300);

*204*50# – Фарғона водийси учун автоматик тарзда узаядиган OnNet SMS-тўпламини ёқиш.

Айрим тариф режалари:

Таъкидлаб ўтиш керакки, UMS алоқа оператори ушбу кодлар орқали фойдаланиладиган хизматларнинг пулли ёки бепул эканини бу рўйхатида маълум қилмаган.

Источник

Как связаться с оператором Билайн в Узбекистане

Дата: 5 декабря 2015 | Обновлено: 30 июня 2019 | Автор: Moblie-man

Мы продолжаем наш разговор, касающийся тематики решения вопросов, возникающих у абонентов оператора Beeline, с помощью специалистов контактных центров. И сегодня у нас на рассмотрение запланированы вопросы, касающиеся клиентов данной сотовой компании в Узбекистане.

Не секрет, что Билайн успешно функционирует и в Узбекистане, но абоненты любых операторов и в любых странах неизменно нуждаются в помощи специалистов, способных информационно поспособствовать в случае возникновения проблем и вопросов. Итак, приступим.

Способы получения технической поддержки

Для начала, как и ранее, рассмотрим возможные способы получения помощи от сотрудников компании в Узбекистане. Здесь они выглядят следующим образом:

Подробный обзор тарифов Билайн в Узбекистане читайте здесь >>>

По какому номеру связаться с оператором Билайн в Узбекистане

Рассмотрим более подробно возможные способы связи со специалистами контактных центров путем телефонных звонков. Для этого существуют такие номера:

К слову, абоненты проводного интернета от Beeline в Узбекистане также имеют возможность связаться с операторами соответствующего колл-центра. С этой целью используются следующие номера:

Абоненты, использующие интернет услуги с помощью USB-модемов также имеют возможность получения консультации, но их компания Билайн направляет на те же номера, которые мы указывали самыми первыми.

Если вас интересует поддержка пользователей карт «Межгород + Интернет», то номера живых операторов здесь такие:

Безусловно, звонки на любой из перечисленных выше номеров, предоставляются совершенно бесплатно.

Полезная информация на сайте

Если вы считаете, что ваш вопрос относится к числу часто задаваемых, можно обойтись без обращения непосредственно к специалистам. На сайте beeline.uz присутствует раздел «Помощь и обслуживание». В нем вы можете открыть одну из следующих вкладок для прочтения всей необходимой информации, которая, возможно, вмещает ответы на ваши вопросы:

Заказ обратной связи

При возникновении проблем с дозвоном в call-центр, вы всегда можете заказать обратную связь на сайте компании:

Уже в ближайшее время оператор свяжется с вами для решения вашего вопроса.

Онлайн-консультант

Если для вас не является принципиальным очное общение с оператором call-центра по телефону, вы всегда можете воспользоваться услугами онлайн-консультанта. Для этого не уходите со страницы обратной связи, и обратите внимание на изображение-ссылку, расположенное в верхнем правом углу страницы.

Нажмите на изображение, после чего введите всю необходимую информацию и начните общение со специалистом саппорта компании в текстовом режиме.

Вот и все возможные варианты для связи с операторами компании Билайн в Узбекистане.

Источник

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *