теленор как узнать свой номер
Как узнать свой номер телефона. Лучшие способы для всех операторов
В Google можно найти всё, что угодно. Только не свой номер телефона на сим-карте.
Как же его узнать — быстро и у любого оператора?
Собрали все способы в одном материале.
Универсальные способы
Билайн
Мегафон
Tele2
Способы для iPhone
Способ для iPad (с 3G/4G)
Способ для Android
Если у вас установлена оболочка для Android, названия пунктов могут отличаться.
Бывает, что номер не показывается. Это бывает, когда вы перевыпускали или меняли SIM-карту в салоне оператора.
Сотрудники копируют со старой карты на новую ключи шифрования и другую важную информацию. А вот ячейку “Свой номер” заполнить забывают.
Мессенджеры
Почему ещё важно знать свой номер
Когда вы покупаете с рук красивый номер, в память SIM-карты может быть записано совсем другое значение. Он хранится в ячейке памяти “Свой номер”.
Если мошенник изменил “Свой номер”, то в настройках смартфона потом будет отображаться красивый номер. А в сети – настоящий, выданный оператором.
Звонок на другой номер или проверка способами, которые предлагает оператор, поможет не разочароваться в покупке.
Да и вообще покупать номера с рук небезопасно. Если вы потом привяжете такой номер к банковской карте, настоящий владелец номера сможет получить дубликат SIM-карты и оставить вас без денег.
Как поменять номер прямо на SIM-карте
Находите старый кнопочный Siemens A50 или его “коллег”, вставляете в него SIM-карту, в контактах находите “Свой номер” и пишете там всё, что вам нравится, затем сохраняете. Можно даже формат не соблюдать.
Другой вариант – древний смартфон с Android 4.1 и ниже.
То же самое работает в некоторых оболочках для Android (например, в MIUI).
Но в любом случае ваш номер в сети от этого не изменится. А то бы все ходили с красивыми номерами.
Ксения Шестакова
Живу в будущем. Разбираю сложные технологии на простые составляющие.
Telenor – мобильный оператор Черногории, обзор
Для полноценного отдыха в Черногории нужно выбрать оператора мобильной связи. В стране работают 3 подобные компании, которые предлагают тарифы для туристов и самостоятельных путешественников. Наиболее интересные пакеты у крупной компании Теленор, в Черногории ставшей ведущей в области сотовой связи.
Общая информация о компании
Компания основана в 1996 году при содействии European Telecom Luxembourg, норвежской корпорации, и PTT. Начальное название – ProMonte. В 2010 году оператор выкуплен местной организацией и изменил наименование – Telenor Crna Gora DooPodgorica. Создано 175 станций сотовой связи, покрытие по всей стране до 98%, часть Сербии. Теленор в Черногории предоставляет услуги частным лицам, организациям, государственным структурами и занимает 35% рынка.
Способы передачи данных для Интернета – 2G, 3G и 4G. Для отдыхающих в стране есть специальные пакеты с тарифами для звонков за рубеж. Это удобный способ связи для туристов. Приобрести SIM-карты можно в отделениях организации, в магазинах, в специализированных точках продаж.
Общая информация о черногорской компании Telenor Montenegro:
На сайте компании можно получить информацию о действующих тарифах, мобильных пакетах для бизнеса, частных лиц, туристов, адреса представительств. Работает онлайн-поддержка. Возможна регистрация в личном кабинете. Есть провайдер Mobile Podgorica.
Обзор тарифов
Купить Сим-карту можно в отделениях компании Теленор в Черногории, в магазинах, в международном аэропорту Тиват. После приобретения необходима активация, которую делают в офисах Telenor. Здесь подключают тарифный план, время – до 15 минут. Карты без подключения автоматически аннулируются. Стоимость Интернета в стране относительно высокая, поэтому рекомендуется отключить ненужные сервисы.
О тарифах Теленор, обзор предложений для туристов:
Преимущества тарифов Telenor Montenegro – возможность отключения или подключения определенных услуг. Так можно оптимизировать затраты на телефонные переговоры по стране и за рубеж.
Для самостоятельной активации дополнений нужно набрать *123#. Это делается в разделе меню «Предложения», деньги списываются со счета автоматически. Возможен заказ USB-модема для подключения карты к ноутбуку или стационарному компьютеру. Для настройки нужно использовать APN: flat. Инструкция предоставляется на официальном сайте Теленор в Черногории.
Советы для туристов
Мобильные карты Telenor покупают только в специальных точках продаж. После приобретения и активации можно передавать номер другому лицу. Но для этого нужно предоставить информацию для входа в личный кабинет на сайте организации. За 1-2 дня до окончания срока действия пакета придет уведомление.
Особенности мобильной связи в стране:
Также пополнить Сим-карту можно из России. Для этого необходимо зайти на официальный сайт Telenor и воспользоваться функционалом.
В видео показано как правильно пополнить баланс:
Услуга My Menu
Вие сте тук
Услуга My Menu
Управлявай сам своите мобилни услуги и избирай какво да използваш във всеки момент с обновената услуга на Теленор My Menu – достъпна на *123#.
В My Menu можеш да:
• добавяш разнообразни допълнителни пакети за разговори, SMS и MB с различен обем и валидност
• проверяваш БЕЗПЛАТНО текущата си сметка, наличния си кредит (баланс), наличните минути и MB
• ползваш и активираш разнообразни допълнителни услуги
Стани мениджър на своите мобилни услуги и реализирай желанията си бързо и отвсякъде с My Menu. Влез в My Menu като набереш *123# от клавиатурата на мобилния си телефон и натиснеш OK. На екрана ще се появи меню с различни опции.
My Menu за частни клиенти на абонаментни планове
Информация, която ще намерите:
Услуга | Описание |
---|---|
1. Internet paketi | Допълнителни пакети с МВ и пакети с МВ за използване в чужбина |
2. Paketi s minuti i SMS | Допълнителни пакети с минути и SMS |
3. Zabavlenie | Допълнителни услуги като FunCall, Дневен хороскоп, Новини и др. |
4. Proverka na smetka i paketi | Проверка на текуща сметка, изразходвани минути, SMS и MB, кредитен лимит и абонатен номер |
5. Uslugi | Роуминг, CLIR, настройки за интернет и MMS, известия, че търсеният номер не е от мрежата на Теленори др. |
6. Roaming | |
7. Fun call |
My Menu за клиенти на предплатени планове
Информация, която ще намерите:
Промяната в My menu е в сила от 23 Март 2018.
Услуга | Описание |
---|---|
1. Пакети неограничен брой минути в мобилната мрежа на Теленор | |
2. Пакети От-До | Допълнителни пакети включващи минути към Теленор, минути към всички мрежи и МБ |
3. Интернет пакети | Допълнителни пакети с МВ |
4. Баланс и валидност | Информация за баланса на кредита и валидността на картата |
5. Пакети с ограничен брой минути в мобилната мрежа на Теленор и SMS | |
6. Минути за национални мрежи | |
7. Оферта | |
8. Роуминг | |
9. Услуги |
My Menu за корпоративни клиенти на абонаментни планове
Услуга | Описание |
---|---|
1. Proverka na smetka i paketi | Проверка на текуща сметка, изразходвани минути, SMS и MB и абонатен номер |
2. Uslugi | Роуминг статус, CLIR, настройки за интернет и MMS и др. |
Как да използваш услугата
Ако се нуждаеш от допълнителна информация, свържи се с „Отдел за обслужване на клиенти“ и избери опцията „За връзка със сътрудник от отдел обслужване на клиенти“ от Автоматично информационно обслужване на 123. Обажданията се таксуват според актуалната ценова листа на Теленор.
Как се крие номер на теленор?
Обикновено телефонният ви номер автоматично се изписва на дисплея на търсения от вас човек. Ако активирате услугата Забрана за идентификация на повикванията (CLIR), вашият номер ще остане „скрит“ за отсрещния номер.
Как работи всичко това
Ако при активирана услуга CLIR искате да покажете номера на телефона си, при всяко обаждане добавяте *31# преди номера, който избирате.
Например: ако въведете *31# 089 XXXX XXX, само за това обаждане номерът ви ще се изпише на дисплея на избрания телефон.
Колко струва всичко това
Активирането, деактивирането, достъпът и ползването на услугата са безплатни.
Как да получа услугата
Забрана за идентификация на повикванията (CLIR) можете да заявите във всеки магазин от търговската мрежа на Globul.
За подробна информация можете да позвъните на 123 в Отдела за обслужване на клиенти.
Услугата се предлага само за абонати на Абонаментни програми.
Така, че ще ти се налага да въвеждаш кода само когато искаш да си покажеш номера. За кода от „упътването“ става въпрос.
Как да покажем номера си в Теленор?
Ако искате да покажете номера си с активен клир, просто влизаш в настройки на обаждания, допълнителни настройки и избираш покажи/скрий моя номер.
Проверка на текуща сметка и потребление
Вие сте тук
Потърсете отговор на вашия въпрос
Какво представлява онлайн услугата Текуща сметка и потребление?
Услугата Текуща сметка и потребление дава информация за:
• Текущата сума на вашето потребление на мобилни услуги
• Задължения по фактура за отчетен период
• Оставащо потребление на включени минути
• Оставащо потребление на включен мобилен интернет
• Оставащо потребление на включени съобщения
• Оставащо потребление на мобилен интернет в роуминг
• Кредитен лимит на вашите номера по фактура
Информация за текуща сметка и потребление се предоставя за телефонния номер, с който в дадения момент ползвате портала MyTelenor.
Кой може да ползва услугата Текуща сметка и потребление?
Данни за оставащо потребление на минути, мобилен интернет, съобщения и мобилен интернет в роуминг са налични за всички клиенти, които ползват абонаментен план с включени пакети или са закупили допълнителни пакети.
Как да получа онлайн достъп до текущата си сметка и потребление?
За да получиш информация за своята текуща сметка и потребление е необходимо единствено да влезеш в портала MyTelenor със своя Теленор профил. За повече информация посети инструкциите за регистрация.
Какво е текуща сметка?
Текуща сметка представлява текущата сума от твоето потребление на услуги към даден момент на обновяване, в рамките на текущия период на отчитане. Текущата сметка е без ДДС и не включва месечни абонаментни такси, отстъпки и лизингови вноски за устройства.
Какво включват задълженията за минал период?
Задълженията за минал период представляват сумата от твоето потребление на услуги по фактура. Можеш да ги откриеш в карето „Дължима сума“ в уеб портала, заедно с периода, за който се отнасят.
Задълженията за минал период са с ДДС и включват месечни абонаментни такси, отстъпки, лизингови вноски за устройства, както и неплатени задължения за предходен период.
Какво е пакет минути?
Това е пакет с включени минути, който се предлага с абонаментните програми на Теленор или може да бъде закупен допълнително от клиентите на абонаментни и корпоративни планове.
При проверка на пакет минути в MyTelenor портал и приложение получаваш информация за:
— общ брой пакети минути, които ползваш
— оставащите минути от всеки пакет, в рамките на текущия отчетен период
— общ брой минути, предоставени за текущия отчетен период за всеки пакет
Данните са валидни към посочената дата на обновяване.
Какво е пакет мобилен интернет?
Това е пакет с включен трафик за мобилен интернет, според абонаментния план, който ползваш, или според закупените от теб допълнителни пакети за мобилен интернет.
При проверка на оставащо потребление на мобилен интернет получаваш информация за:
— общ брой пакети за мобилен интернет, които ползваш
— оставащия трафик за мобилен интернет от всеки пакет, в рамките на текущия отчетен период
— общ обем трафик мобилен интернет предоставен за текущия отчетен период за всеки пакет
Данните са валидни към посочената дата на обновяване.